En dag att minnas!

Måste bara berätta att någonting helt fantastiskt hände idag! Jag vet att jag inte riktigt får, men jag bara måste dela med mig till omvärlden! När min kära man kom hem från jobbet idag så chockade han mig totalt! Han sa att han när han var på väg till jobbet imorse hade tänkt på hur lyckligt lottad han var som är gift med mig och har en sån underbar son som vi har. Därför ville han ge mig en present för att visa hur mycket han älskar mig och stannade på vägen hem och köpte en jättefin halsduk till mig!!!!!!!! Jag fattar INGENTING!!!! Det lär dröja tio år till innan det händer igen, men just nu är jag väldigt lycklig!!!!


Jättefin! Å den hade lappar på och låg i en påse med namnet på affären så han har inte hittat den på gatan... ;-)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jaså, här finns du ;-)

Där ser man. Trodde du var strikt förbjuden att blogga?

Postat av: Jenny

Hallo, jag blev ju också sugen på att kika in hos dig. :-) Vad duktig du e på å scrappa!! Men vilket tidskrävande pyssel?!!! :-)

2008-08-23 @ 21:42:31
URL: http://jennylit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback