Farväl mina kära...

Storstädning pågår och en svår stund har kommit, jag ska slänga skor!!! Jepp, ni läste rätt: SLÄNGA!! Detta är inte lätt för mig och naturligtvis måste jag fotografera mina älskade, säga farväl ordentligt och ha en liten ceremoni... Försöker intala mig själv att någonting bra kan komma utav detta, men vad??? Tänk om man ändå kunde få spara allt!!!

Farväl mina vita nike, tack för allt kul! Farväl mina döskallar, hade det inte varit för att ni var lite trasiga så hade jag behållt er ett tag till. Och farväl du svarta med snörning, er tyckte jag aldrig om då ni var alldeles för hårda och gjorde mig illa! Ni är dock knappt använda så kanske gör jag ett försök på tradera å ser om du kan få ett bättre hem? Farväl mina kära...

Kommentarer
Postat av: Maria

Frisk e du då inte... ;-)

Postat av: Mamma

Undrar om de har namn också? Skulle inte förvåna mig det minsta.

2008-08-22 @ 19:22:41
Postat av: Papsen

Jag tycker att du är duktig ! Det man tycker om och älskar skall man vårda, men det finns gränser, och dom känner du till.

Lycka till gumman ... :- )

2008-08-22 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback