Abstinens!!

Ja nu har det faktiskt gått över en vecka sedan jag sist gjorde någonting kreativt... Börjar krypa i hela kroppen på mig! Det positiva med det är väl att jag börjar bli mig själv igen så det är ju bra! Har börjat på en LO som ligger och väntar på journalingen och lite dekorationer. Och igår fick jag hem en julklapp från mig själv till mig själv - helt fantastisk kan jag lova, kände mig verkligen som ett barn, ska fotografera och visa upp snart! 

Jag kan även avslöja att jag har varit å handlat lite pysselsaker som jag å Erik ska ta oss ann i eftermiddag! Så förhoppningsvis blir det ett inlägg med resultatet senare ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Papsen

Det ser jag fram emot ...

2008-12-18 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback