Badpojke = jubileum!

E så trött nu för tiden men scrapabstinensen tog över! Scrapliftade (kommer dessvärre inte ihåg vem nu...) och gjorde en snabb LO:

Bilden e från när vi gick på babysim med Erik och just denna bild är från 060923 - känns ju som 100 år sedan! Men han gillade det som synes skarpt!

Insåg när jag fotade och lade in bilden i min "scrapping-mapp" att denna är min 100:e LO! Hipp hipp hurra liksom! ;-) Den första gjorde jag 2006-11-21 och var om vår Norge resa eftersom jag inte vågade börja scrappa "så viktiga" bilder som Erik bilder.... 

Var ju tvungen att kika efter hur många kort jag gjort åxå å det var 53 stycken - en stund kvar tills det är jubileum med andra ord!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Längtar SÅ tills ikväll, ska bli urkul!!! :-)

2008-12-04 @ 08:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback