Skofetischist?

Skor kan man ju aldrig få för många! Jag å maken har varit bortresta över helgen och bland annat så shoppade jag dessa snygga skor:
 
Makens kommentar var: men sådana har du ju redan! Nää, det har jag inte alls!!

När jag kom hem var jag ju tvungen att kontrollera bland mina svarta skor och....

Som sagt; jag hade inte alls sådana skor redan! För en kille kanske det kan tyckas så men... De längst till vänster är mina bröllopsskor och de har en ganska trubbig klack, är lite runda framtill och de har en guld kant både runt hela kanten och framme över tån liksom. Nästa par har kilklack och öppen tå. Det tredje paret är spetsiga och utan klack, eller alltså inte utan men låg klack! Och sen har vi då de två nya paren: par nummer fyra från vänster är med öppen tå och har hög klack som var ganska svåra att gå i... Det sista paret är ett par helt vanliga svarta pumps och sådana bara MÅSTE man ju ha liksom!!! ;-)

Så, nu var den saken utredd: Fem par svarta men mycket olika skor!!

Kommentarer
Postat av: Krister

Nja, de enda som såg ut att vara hyffsat lika är väl par nummer 3 och par nummer 5 på den nedre bilden.

Men Micke får väl kontra lite... han behöver säkert några nya powertools! Jag har fem stycken skruvdragare men ingen är lik den andre... :)

Postat av: Mor

Sorterade skor i går. Det kan vara ett släktdrag:-)

2008-07-21 @ 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback