Bara 2 dagar kvar!!

Tills det är dags för scrapträff! Tjoho!! På söndag mellan 13-23 ska det pysslas som bara 17 hos Zornitsa i Nacka! Ska bli så himla skojsigt å jag hoppas jag producerar lika mycket som sist - minst! Måste till stugan å packa in allt jag vill ha med mig redan nu för jag å sonen ska ut på lite turné å jag kommer inte hem innan det e dags... Hoppas jag inte glömmer något bara för då blir jag ledsen!!

Kommer inte att komma till någon dator förrän tidigast söndag natt/måndag morgon men förhoppningsvis då med lite blider på vad jag åstadkommit på träffen!! :-)

Nu ska jag packa bilen!!

Kommentarer
Postat av: Zornitsa

skulle du glömma något får du låna av mig om jag har sånt :)Med tanke på hur mycket du hann förra träffen så har du redan satt ribban högt inför denna träff... så nu du... är det bara att jobba för fullt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback