Blogga på distans!

Ja det här funkar ju åxå!! :-) Jag har smitit iväg till en dator å man kan ju faktiskt uppdatera sin blogg från andra ställen än just hemmifrån upptäckte jag just...  Dock så bir det nog lite värre med bilder för den här datorn e nog från miinst stenåldern!! Jag har nästan glömt bort att en dator kan se ut som den här gör, hi hi. Kommer ni ihåg när man hade en jätteklump framför sig å så en liten bild i mitten liksom där bilder långsamt visas! ;-) Ja, ja - huvudsaken e ju att man kan kolla sina mail och som sagt: uppdatera bloggen!

Nu har vi flyttat ut på landet och det är så skönt så! Igår släpade jag hit nästan ALLA mina scrapping saker, fyllde hela bilen!! :-) Men hyfsad struktur har jag faktiskt på saker å ting; min man har gett mig strikta direktiv om var jag får förvara sakerna å hur mycket utrymme det får uppta... Än så länge har jag bara överskridit det lite... Min lilla groda fick inte plats under tv-bänken bland resten av sakerna så den står på fönsterbrädan! Men den är ju så fin så det tycker inte jag gör någonting, ha ha ha.

Försökte sortera fotografier igår! Jag har utan att överdriva minst 1000 bilder som är osorterade!!! Jag var på Clas Ohlsson igår och köpte tre fotoalbum så nu är det "bara" att sätta in dem... Insåg dock att jag måste hem till datorn för att få rätt tidsordning på alla fotografier! Jag har gjort ett försök och lagt dem i någon slags ordning men det är svårt att hålla isär dagarna när det är så otroligt många bilder!! Kanske smiter jag hem på lördag kväll så att jag får det gjort?

Önskar mig för övrigt en fotoskrivare så att jag kan skriva ut bilder direkt hemma! Ibland när jag scrappar så känner jag att jag skulle velat haft mindre bilder å de gånger jag beställer mindre bilder så hinner jag glömma vad jag hade tänkt göra med dem liksom... Snacka om i-lands problem men... Jag vill ha en fotoskrivare!! Jag skulle fortfarande "mängd-framkalla" via nätet men just när man liksom har bråttom så vore det kanoon!! Hoppas att tomten eller någon läser min blogg så att han ser min önskan!! ;-)
 
Tack å hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du börjar ju bli internetberoende ;)

Din kusins kära fru har en alldeles rekorderlig fotoskrivare så antingen om du skickar filer eller så, så kan jag fixa åt dig om du vill tills det att tomten eller ngn införskaffat dig en bra fotoskrivare! :D :)



Hoppas ni får det vilsamt och skönt på landet nu!



Kram å hälsn.

Emma

Postat av: Maria

Ja de här me blogging e grymt beroendeframkallande!

2008-06-24 @ 20:46:43
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Zornitsa

Jag tycker att din sambo ska få prata med min sambo.... jag får ha mina pysselsaker ööövveeraaallt ;)

Jag tyckte så mycket om Lo'n med det första leendet och första besöket på McDonalds :) Världens finaste Erik är.... just världens finaste Erik... Kram och ses på söndag... kör rätt den här gången ;)

2008-06-24 @ 23:36:39
URL: http://zornitsa.bloggspace.se
Postat av: Maiden

Emma: tusen tack för erbjudandet!! :-) Kanske kommer att utnyttjas tills tomten kommer... hi hi

2008-07-15 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback