Ingen rolig dag!

Nä den här dagen kan vi nog dra ett kraftig streck över!! :-( Inge nytt jobb för mig å inge mera fotbolls-EM för Sverige.... Himlans trist bägge delarna!

Som tur är så har jag min kära lilla gröna groda: min cuttlebug!


LO:n som jag jobbar med just nu har utmaningen "stansa vilt" och det är just vad jag har gjort! När matchen var trist så satt jag å stansade vilt! Så här ser det ut när man har stansat klart:


Nu ska det bara chalkas å klistras... Men det orkar jag inte idag! Hinner förhoppningsvis göra det imorgon så jag hinner få med även detta bidrag i croppen innan den är slut!

Natti-natti!

Kommentarer
Postat av: Mary

Du får allt ta o skriva en ordlista... Jag fattar inte hälften av alla scrapingtermer! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback