HD

Äh, sitta stilla med en kopp te å läsa var inte min grej! Ville ju testa alla nya saker som jag köpt idag! :-) Det blidde en liten lo:



Jag har använt 3D Crystal Glaze från You Do på bokstäverna och sen haft rött glitter på dem. Pappret till vänster ritade jag rutor på med embossing pennan och hade sedan på emobssingpulver "Silvervit puff" från reprint. Bradsen med motorcyklar på kommer från Landstoken och den lite större motorcykeln kommer från You Do. Pappret med "flames" på köpte jag idag hos Engrströms, kommer från The Ronbin´s Nest och heter "Flames Border",  pappret med döskallen hade jag hemma och det kommer från DCWV. Körde lite runt kanterna med den nya edge... vad den nu hette från Making Memories - det blir väldans stökigt av den då det flyger pappersflisor runt i hela rummet!!!

Så, nu kanske jag kan ta det lugnt ett tag! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Coola hojar, e de från festlokalen?

Postat av: Susanne

Snack om läckert!!!!

Wow vilken häftig LO, tänk att en mässa kan kosta en sååååååå mycket....

Susanne

2008-11-10 @ 20:47:39
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/
Postat av: maxell

Men shit va jag hittade. Flamespapper som heter duga. Undra om det finns kvar någonstans...

2010-08-18 @ 20:31:19
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback