Rekord!

Ja faktiskt så är detta rekord - på två sätt! Dels så tror jag att den här LO:n bara tog dryga timmen att göra, och det är snabbt! Men åxå: kortet på Erik är från i söndags - igår alltså! Så "färskt" har jag aldrig scrappat förut! Tack vare min fotoskrivare så går det ju galant! Återigen så blir det ju dock sorteringsproblem... Nu kommer det ju en nytagen bild före de som e tagna tidigare! :-o Tror inte pappa förstår det här med skapandets process... Hi hi.


Tack vare en skiss på
pagemaps.com så gick det hur snabbt som helst med denna lo! Tack för tipset igen Jenny!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men jag förstår ditt problem, det är därför jag själv aldrig får in något i album...

2008-11-04 @ 08:13:13
Postat av: Maria

Var va ni o "skummade"?

Postat av: Zornitsa

Oj vad du scrappar på flitigt :) Kul att testa skisser. Vilken dag ska du till mässan? Kanske ses vi där, vore kul.

2008-11-05 @ 17:03:42
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback