Syfestivalmässan

Jippey! Jag klarade det! Lyckades komma iväg till mässan och var där i drygt två timmar. Var nog tur att jag inte stannade längre för det e ju inte direkt svårt att göra av med pengar på scrapsaker.... 954:50 lyckades jag göra av med idag! :-)
(Plus 120:- i inträde och 60:- i parkering kom jag just på...)
Det var inte så jättemånga ställen som hade scrapsaker men jag gick runt och kikade lite och sedan handlade jag det mesta på ett och samma ställe: Mians Scrap & Design!
www.miansscrapodesign.se Klart bästa stället på mässan, och trevligaste säljarna! :-) Sara hette säljaren som gav mig massa tips & idéer samt visade hur man använder promarkers. (Som jag har massor men aldrig kommer mig för att använda... hmm) Tack till dig!

Här är allt jag köpte:


Å så en till bild på allt "smått":

Mmm... jag bara myser liksom... Ska nog ta och koka mig en kopp te och sätta mig och bläddra i en av tidningarna som jag köpte innan jag börjar leka! :-)

Kommentarer
Postat av: jenny/e.j.m

Åh vad härligt att du kom iväg.

Vi tyckte sååå synd om dig i lördags.

Vilka fina saker du hade köpt, läckra papper=)

Jag o sus var väl där i ca 3 timmar.

Köpte papper, stickles, qk dies (en lång scallops) och min nya älskling (näst efter "gubben o barnen" förstås), nämligen en slice. Jag skuttar runt=)



Må så gott!

Vi syns den 22 nov!



KRAM

Jenny

Postat av: Maria

Vad hände med 500-kronorsbudgeten? ;-) Superfina saker, ser fram emot resultaten... Puss

2008-11-09 @ 22:17:15
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Sara

Heeeeeeej Kerstin. Äntligen har jag tagit mig i kragen och hittat fram till datorn. Tack snälla du för allt vackert du har skrivit om mig. Jag blir alldeles rörd. Tack tack tack!

Du ärju jätteduktig...ska kika runt här på sidan din och insupa din kreativitet. Hoppas vi ses snart igen.

kramkram Sara C

2008-11-11 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback