I vilken ordning...

... ska man sätta in sina LO:s i albumen egentligen? Hmm... Jobbigt det där med att ha ett litet kontrollbehov och i vissa fall maniskt ordnings sinne! Vill jag i t.e.x. mitt BOM album ha sidorna i åldersordning eller i den ordningen som jag gör sidorna??? Har än så länge försökt sätta i åldersordning både i BOM albumet & i Erik albumet men det blir ju ett himlans flyttande fram å tebaka allteftersom jag gör dem liksom... NÅGON som förstår mitt problem??

Kvällens LO visas här:

Bilden är från februari -08. Var ska den vara i albumet då?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte jag... ;o)

Postat av: Mor

Inte jag heller! Vi har alla kort i en STOR låda....

2008-10-09 @ 08:12:00
Postat av: Papsen

Jag tycker att du skall ha dem i datumordning, det skulle jag ha haft! Det är ju bara att göra dem i datumordning så var problemet löst! :-----)

2008-10-09 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback