LO Hjälp önskas!

Igår kväll gjorde jag en ny LO, men... Behöver lite hjälp med fina ord som passar in! LO:n heter "Fundersam" och innehåller två kort på Erik där han ser ut å tänka på någonting särskilt. De är tagna julen -07. Journalingen ska vara på ett kort som är i punktform och har rubriken "All boy" någonting... (Köpt på scrapparazzi!) Jag tror att det är fem ord som behövs, typ "eftertänksam", "iakktagande" eller liknande. Synonymer för fundersam kanske? De vanligaste orden som man tänker på när man tänker på Erik är ju vild, busig, full i faan och liknande men dessa passar alltså inte riktigt till bilderna...

Kom igen, ge mig ord tack!! :-)

Kommentarer
Postat av: Mor(mor)

Tankfull, filosoferande, kontemplation (det var väl fint).

2008-10-23 @ 08:08:12
Postat av: Maria

Jag e inte så bra på fina ord. Fråga mig när du behöver fula...

2008-10-23 @ 11:22:53
Postat av: Zornitsa

Tankfull... eftertänksam... undrande... har jag tänkt använda själv på en Lo med foton där Elvira verkar fundera för fullt :) Kanske kan vara något???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback