De 4 musketörerna

Ikväll blev det faktiskt 2 lo:s!! Nästan tre men jag får sätta ihop den tredje imorgon, eller någon annan dag... Dock så blir det bara en av dem jag lägger upp nu eftersom det bara e en som är i storleken 8x8 å går att scanna. Den andra måste jag fota å batterierna till kameran ligger på laddning....


Första gången jag använder punchinella - lätt material att arbeta med faktiskt! Köpte 16 bitar á 30 cm så det var ju bra att jag gilade dem... Hi hi. Nu när jag tittar på Lo:n så tycker jag att jag måste börja våga mer! Flera dekorationer liksom!! Det får bli en utmaning till mig själv - släpp loss (out of the box....)

Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Jag tittade in för att säga att jag har utmanat dig i min blogg

--------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Q

Jag ser gravid ut...och lite orange... Ta bort, tack!

2008-09-28 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback