Min första BOM

Köpte ett album för säkert 2 år sedan som jag tänkte göra till ett BOM album å nu äntligen har jag gjort den första LO:n till den! Nytt format för mig åxå; jag brukar alltid scrappa 12x12 men detta är 8X8 så lite annorlunda känns det! Kortet är från när jag skulle göra nytt datakort på jobbet och jag var som rubriken lyder gravid och (röd-)brunett... De där hormonerna ställer till det ordentligt i kroppen! Bra att ha en lo om det så att jag kan titta på den och se att den hårfärgen (eller luggen!!) inte är för mig, om jag skulle få konstiga hormoner i kroppen ngn mer gång - lååångt framöver...

Fördelen med 8X8 är att det går att lägga den i scannern! :-)

Kommentarer
Postat av: M

Mobiltest

2008-09-04 @ 13:47:53
Postat av: Zornitsa

du är så fiiiiin :) även i den hårfärgen. Men HAR du fyllt år? Om ja... jättegrattis i efterskott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback