Telefon utmaning

Man ska slå upp alla i ens telefonbok i mobilen och sedan svara på frågorna.

Har du kysst nummer sju? Svägerskan har jag inte kysst! Än.... Tror jag!?

Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, nummer nio är min styvsyster Annika å vi ses dessvärre inte så ofta!

Älskar du nummer tio? Ja det måste jag säga att jag gör! Det är min styvfar! :-)

Är nummer elva en sötnos? Sötnos.... Det är en kusin å jag vet inte om han vill bli kallad söt direkt?

Är nummer femton en bästis? Cecilia - En gammal klasskompis som jag verkligen tycker om, dock så har hon flyttat till Norge och vi träffades sist på hennes bröllop för tre år sedan... :-(

Har nummer sexton gått i samma klass som du? Hi hi, nä verkligen inte! Av någon anledning ligger numret till vår gamla bankman kvar som vi hade när vi köpte huset... Han e nog  i alla fall 20 år äldre än mig!

Brukar du hänga med nummer nitton? På 19:e plats har jag numret till Eriks Dagis, å visst hänger jag där ibland...

Är nummer tjugo bra? Var bra en gång i tiden i alla fall. Det är numret till ett gammalt gym som jag gick på innan jag fick Erik, det finns inte ens kvar - så varför har jag kvar numret?????? :-o

Gillar du nummer tjugosex? Jo visst gillar jag Helena, men hon e ganska speciell! En gammal fotbollstränare som numera flytt storstaden och flyttat till Norrllandet - och dessutom fått en liten dotter!

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Jo det vet jag men nää dessvärre är Jenny singel, men jag hoppas verkligen att hon hittar sin guldprins snart!! Min "nyaste" kompis som jag faktiskt kännt i två år nu!

Hur känner du nummer trettioåtta? Svärfar! :-)

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå? Nja, intresserad och intresserad... Det är en annan kusin å hon är ju intressant men...?

Hur länge har du känt nummer fyrtionio? Linda och jag gick i samma gymnasieklass å umgås fortfarande även om det ibland dröjer allt för länge mellan gångerna. Men hur länge blir alltså det? Hmm... 18 år?? Faan vad gammal jag e! :-(

Å så var det ju det här med att man ska utmana folk... Å jag kan väl bara utmana min käraste syster för det är den enda jag vet läser i min blogg å som har en egen! ;-) Go sister! Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Antar utmaningen! Men jag fixar nog det på jobbet imorn... :-)

Postat av: Annika

Brukar inte du heller kyssa svägerskor??! =)

2008-09-11 @ 21:36:15
URL: http://lydellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback