5,5

Jepp! Det är resultatet av två veckor med nutrilett/naturdiet/itrim shake & soppa! Minus 5,5 kilo totalt! (Alltså gick jag ner 2,4 den andra veckan.) Inte illa va!? Nu följer två veckor av ett riktigt mål mat om dagen, resten shaker & soppor. Sen får vi se vad vi hittar på för skoj efter det...

Ska bli spännande att se vad jag får för present av min man nu... Från det att han sa att jag ska få en present för var tredje kilo som jag går ner i vikt så har jag gått ner 7, 3 kilo! :-) Fina örhängen fick jag ju efter de första 3 så nu ska vi se om han kan matcha det...

Kommentarer
Postat av: Papsen

GRATTIS, det där verkar ju vara en krutkur! Jobba på. Puss

2009-04-06 @ 09:23:25
Postat av: Sara

Heeeej vännen. Det var sååå roligt att träffa dig igen, Grattis till gäst DT-skapet. Du är verkligen duktig som utmanar dig själv.

Jag pustar ut här hemma med att kika runt bland olika bloggar. Ska vara ledig denna vecka med alla barnen, bara umgås (och gå till tandläkaren, optikern osv...) Men vi ska pyssla tillsammans oxå. Massor av kramar från mig till dig.

Postat av: Maria

Sjuuuuukt bra!!! :-) Hejahejaheja!!!

2009-04-06 @ 17:59:27
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Som sagt, keep up the good work!

2009-04-07 @ 08:28:43
Postat av: Ulwa

Grattis! Vad duktig du är. Skulle aldrig klara av att leva på Nutrilett.

//Ulwa

2009-04-13 @ 17:28:21
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.comu
Postat av: Becca

hittade hit via din syster blogg som jag läser då och då. Måste bara säga att du är duktig som kämpar med vikten, det gör jag oxo och innan jag hittade min nuvarande "metod" va det riktigt kämpigt men nu går det faktiskt riktigt smidigt... Lchf kanske du har hört talas om? tröttnar du på nutrilett kan du ju alltid testa :)fast du verkar ju va en fena på att få det att funka med nutrilett iofs :)

2009-04-15 @ 21:27:24
URL: http://beccagrodan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback