Hammerfall & Sabaton

I söndags var jag å mannen på konsert! Grymt bra. Hammerfall spelade och Sabaton var förband, men vi tyckte faktiskt att Sabaton var ännu bättre! Förmodligen för att vi har lyssnat mer på Sabaton den senaste tiden då jag fick deras senaste platta för X antal månader sen. Men nu har vi även köpt Hammerfalls senaste som sålde guld på TRE veckor!! Coolt!

Sabaton - fullt ös rakt igenom!


Hammerfall hade schyssta effekter!


Senaste plattan i vår samling! Går för fullt här hemma nu. Erik tror dock att det är Iron Maiden.... Hi hi

TIll sist måste jag slänga in en bild på en typsik hårdrockare....

Kommentarer
Postat av: maxell

Sabaton har jag också sett live en gång i tiden. Jag har dock inga direkt minnen från den spelning så den gjorde nog inte något större intryck på mig. Men... jag påminns nu om att jag borde nog lyssna in mig på dem igen å se om jag ändrat uppfattning. :)



Å visst är det där en typisk hårdrockare - om än lite tunnhårig... Men, jag sitter här och ler igenkännande. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback