Mässa

Idag har jag varit på Syfestivalmässan i Kista mellan 10-15. Jag hjälpte Zornitsa i hennes butik Scrapparazzi och det var himlans skoj! Dessvärre så var det väldans lite folk idag men desto mer hann ju jag å Z prata! :-) Å faktiskt, faktiskt så måste jag säga att jag var riktigt duktig med shoppandet! Jag gjorde inte ens av med 300:-, imponerande va!? Dessutom slapp jag ju betala inträdet på 120:- tack vare att jag jobbade å så slapp jag parkeringspengar tack vare att Micke skjutsade mig! :-) Tänk att vara i paradiset i hela FEM timmar å bara köpa detta:


Jämför med
förra året!

Ser när jag tittar på bilderna från förra året att jag inte använt allt men edge scrapern är ju min stora kärlek! Å det var då jag köpte min (första) crackle paint! Då handlade jag nästan allt hos Mians scrap & design och det var jättekul att träffa Sara igen! Leran lyckades de lura på mig den här gången men det ska bli jättespännande att testa! Hoppas vi ses snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Glömde....lycka till med leran!!! Superroligt att ha som "grungeboard"

kramkram

Postat av: Sophia / Kurrebo

Ser ut som du haft en riktigt lyckad helg. Jag hade tänkt mig dit...men det blev tyvärr inte så...sjuk make satte P för det.

Ser att du och Sara är vänner. Kul! Det är en härlig tjej! Vi träffas oxå lite då och då. Mian´s butik ligger ju här i Enköping...blir lätt några små spontanbesök där...(dessutom bor Mian och jag grannar!)

KRAM!

2009-04-08 @ 23:33:20
URL: http://kurrebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback