Några kort

I veckan har det varit lite kort-produktion här hemma. Men eftersom alla inte fått sina kort så går det ju inte att lägga upp dem här... Nu har dock farmor och mormor fått sina kort som Erik gjort så då kan jag visa dem:

Jag tror att det vänstra var till mormor och det högra till farmor... Visst e han kreativ min son! :-)

Det här kortet har jag gjort med DT-material från Scrapparazzi:

För material och beskrivning:
Klicka här!

Nu ska jag sätta mig under trappen ett tag å ta tag i nästa projekt! Glad Påsk till er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Han kan minsann!!!

Postat av: Mormor

Jag blev såååå glad när jag fick kortet. Hade hoppats men inte riktigt trott att det kunde vara så:-)

2009-04-11 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback