Ja må jag leva...

Jag älskar att fylla år! Jag älskar att få presenter å jag älskar att både fira å firas! Men... Jag behöver ju inte bli äldre nu liksom...? 34 e ganska lagom tycker jag! Har fått massa skojsigheter - bla presentkort på elgiganten så jag kan köpa en systemkamera, en spikmatta och pengar till en ny tatuering!! Tjoho!!!! Är inte riktigt klar med tanken men på god väg, lika bra att boka tid så jag får tummen ur!

Här e kort på tårtorna som jag bjöd mina kära kollegor på:

Tårtan till höger är det en DÖSKALLE på! Vi fick oss alla ett gott skratt när en kollega utbrast: "Å en älg".... ;-) Goda var dem i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag det va tur att den va god, för jag håller med om att döskallen inte va den snyggaste... ;-)

Postat av: Lisbet

2009-08-26 @ 07:21:00
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Jisses vad smarriga tårtor. ÄLG!!! s

Tjusiga naglar ibland känner jag att jag skulle också ha gjort något liknande på mina. Sedan korten här nedan - en fröjd för ögat. Härliga färger. Titta gärna in til mig vid tillfälle.

2009-08-26 @ 07:22:06
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback