Promarker!

Äntligen börjar jag lära mig... Mycket övning men nu kan man se lite resultat. Tycker att det är svårt att måla med promarker - det flyter ut å blir inte som jag vill.. Men nu har jag 34 pennor så nu kan jag få till det lite bättre! :-) Har gjort mitt första kort med stämplat motiv som jag målat med promarker:

Eftersom kortet var till min vän Marie som ääälskar rosa så gick såklart kortet i dessa färger! Å så ett silver hjälrta, lite spets å bling! Blommans mitt har ett lager 3D-lack över sig å det rosa pappret med prickar har jag använt den fina embossing stansen från Fiskars som jag älskar!

Det var allt för idag, nu är det snart dags att producera mer i mitt lilla pyssel-krypin! :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Hittade hit via Annica H. Vad fint kortet blev och du har lyckats få lite finess med färgläggningen ser jag, snyggt jobbat! Inte alls lätt i början med promarkers.

Gillar verkligen dina kort och layouter! Synd bara att bilderna är lite omlott varandra längre ner i bloggen, kanske det bara är min dator som krånglar. Tittar förbi senare och ser om det går bättre då.



Ha det gott!



/Susanne

Postat av: Susanne

Hej! Hittade hit via Annica H. Vad fint kortet blev och du har lyckats få lite finess med färgläggningen ser jag, snyggt jobbat! Inte alls lätt i början med promarkers.

Gillar verkligen dina kort och layouter! Synd bara att bilderna är lite omlott varandra längre ner i bloggen, kanske det bara är min dator som krånglar. Tittar förbi senare och ser om det går bättre då.



Ha det gott!



/Susanne

2009-08-23 @ 18:07:59
URL: http://www.sussies.wordpress.com
Postat av: Q

Det är det finaste kort jag någonsin fått!! Helt fantastiskt!

2009-08-24 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback