Kungen fyllde år...

Igår fyllde min "kung" år - min pappa! :-)
Så vad passade bättre än att göra ett kort med Elvis - the King!

Har blivit med lite spellbinders... Tre olika har jag nu - den ovala som stämpeln är stämplad på är mitt senaste köp! Har även lärt mig hur man embossar med den, blir kanon!
Elvisstämpeln är embossad med svart pulver, grattis är embossat med kopparembossing - å blingswirlen har jag faktiskt pillat dit pärla för pärla.... Bokstäverna "the King" är mina nya favoriter - såå användbara! Fick flera olika i en swapp jag är med i på Svens Scrapbooking! Kanon - tack igen tjejer!


Jag embossade en krona med kopparembossingpulver - blev himlans coolt!

En retroblomma som var en cocacolaburk från början, den är målad med alcoinks... Under skymtar punchinella å så är det två svarta blommor - å en kopparcharm!

Tack för ett trevlig födelsedagskalas pappa!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tjusigt värre! Rackarns att det ska vara så långt till min födelsedag.

2009-12-23 @ 10:36:08
Postat av: Malin

Måste bara säga att jag älskar din rockiga stil ;)

Postat av: Papsen

Tack själv för att ni alla förgyllde min stora dag !! Och tack för presenterna, men framför allt - tack för att jag fick vara med när Erik öppnade sin julklapp från oss. Har aldrig varit med om något liknande tidigare. Han är bara FÖR härlig. God Jul

2009-12-23 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback