Trötta killar

Här e e riktig snabb-lo! Jag bestämde mig för att jag var tvungen att ta de första papprena som jag hittade å så letade jag fram lite halv-matchande dekorationer å så journaling å rubrik - Klart! Jag blev väl inte så jättenöjd med själva layouten å färgerna men denna gången var det mer själva händelsen som sådan jag ville få fram. Bilden är väl ca ett år gammal - jag var å tränade å kom hem å fann mina killar sovandes på varsitt ställe... ;-)



Prima blomma, två löv, filthjärtan å två olika sorters band...


Blommor med bling, nyckelhål från Tim Holtz å den blå dekorationen står det dream på!
Lite kul med en layout bland alla kort jag gör just nu iaf!

På lördag ska jag på scrapträff hos Zornitsa på Scrapparazzi - ska bli otroligt kul! :-) Jag tänkte bland annat göra klart korten till Eriks dagisfröknar å så lite julklappsprojekt..

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Maria

Coolt att han somnade i stolen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback