Ber en bön?

Detta kortet är verkligen helt underbart. Tanken går direkt till det lite religiösa hållet och jag ville göra en lo som gick i  vintage stil. Igår gjorde jag ju massa förarbete så idag var det bara resten kvar... Kom dock inte på någon lämplig rubrik - förrän nu när jag skulle göra detta inlägg men nu e det för sent. Den får vara rubrik lös!


  
Pärlflossen har jag satt fast med Zips som jag köpte idag, fungerade perfekt! Det är som en låång klisterremsa som man sätter fast på pappret och därefter trycker man dit flossen. Jag ritade först med blyerts på pappret så jag visste hur jag skulle sätta dit zipsen! I övrigt har jag (utöver det jag berättade igår om att jag gjorde!) virat ett vanligt floss runt den nedre borden, häftat fast spets som kommer från min mormor, satt dit lite rubons och satt fast blommor med brads som ser lite antika ut. Hyfsat vintage va!?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken helt fantastisk LO!!!

Vilka fina och mjuka färger, gillar LO:n "helt skarpt"

klart min stil.. Om man får uttrycka sig så?????

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback