Mitt första DT-uppdrag för Handarbeta!

Ååå vad skoj det var! Har fått lite papper och dekorationer från handarbeta och gjort min första lo för dem:


 
Underbara papper! Alla tre kommer från serien "BellaBella" från My Mind´s Eye och är nyheter hos Handarbeta. Texten "Love" är en fantastiskt fin overlay från Glitter Cuts som jag spanat länge på, blev så glad när jag fick den att använda till dt-uppdraget! Blommorna är prima och jag har chalkat dem lite för att få en lite sliten look.  Bradsen är från panduro. Även papprena har jag chalkat samt gått loss med edge-scrapern på för den slitna känslan. Lite swirls iform av rubons, har medvetet gjort dem lite "hackiga" för att det ska se gammalt ut... Spetsen är från min mormor och passar ju så bra ihop med resten!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback