Tävling på MiMas

Otroligt men jag han faktiskt scrappa en lo idag med! När busen somnat så smet jag ner i min hörna och lyckades åstadkomma en snabb lo till tävlingen på Mimas scrapbooking:



 
Den lilla rutan med va.ca.tion är i plast å ramen är en chipboard ram, fäste sedan med brads. "Bingo-rutan" med Dream har jag skrivit ut på nätet och sedan chalkat med torr blå chalk. (Måste erkänna att jag nog haft mina torr-chalks i över ett år utan att använda dem - å nu plötsligt så har jag använt dem på mina tre senaste lo!! Bra när sakerna kommer till användning...) I övrigt så är det ett cardstock, tre mönstrade papper, ett band, text i form av bubbel-sticker och så dekorationer i form av die-cuts sjöstjärnor på 3-d kuddar! Trolleri trollera liksom! ;-) Jo, just det: måste ju även berätta att fotona är från vår semester nu i januari och att jag skrev ut dem på min fotoskrivare här hemma! Kanooon! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga blå färger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback