Värsta vinnaren!

Ååå så glad jag är! Helt otroligt, men jag vann!!!! Jag pratar om blog candyt som house of inspiration hade. Hela 233 personer hade lämnat en kommentar och av dem så drog de en vinnare: Mig!! Tjoho liksom!

Idag låg allt detta i min brevlåda:


Tusen tack till House of inspiration för de kanon fina grejjerna!!
Är såå sugen på att sätta mig i mitt krypin å börja pyssla! Har som vanligt abstinens då jag inte haft tillfälle på ett par dagar. Dessvärre så blir det inget idag heller, men kanske, kanske imorgon??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, snyggt jobbat. Puss

2009-02-18 @ 23:25:51
Postat av: Sunblizz

Åh vad häftigt!!!!!! Grattis till vinsten!!!

kramisar, sara

Postat av: Papsen

Det första grattiset kom från mig, Papsen.

2009-02-19 @ 12:46:59
Postat av: Maria

Grattis Sis!

2009-02-19 @ 20:12:41
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jösses vilken vinst!! Grattis.

//Ylwa

2009-02-19 @ 20:16:23
Postat av: Anonym

Men grattis!

Är inte alls avundsjuk, nejdå! ljuger mig blå..



Skall bli kul att se vad fint du skapar med allt det roliga du vunnit.

Väntar precis som du på mitt första dt-uppdrag.. väntar och längtar!



Kram, Sophia

2009-02-19 @ 20:17:39
Postat av: Susanne

STORT GRATTIS!!

Och hoppas ni får det bra på träffen, själv åker jag till Norge och åker skidor....

kram Susanne

2009-02-20 @ 20:22:48
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback