Inte ta sonens leksaker!!

Nej det har jag verkligen fått lära mig idag! För flera veckor sedan gick en bil som Erik hade sönder, ett däck lossnade och gick inte att laga... Ekorre som man är lade jag däcket i en av mina pyssel lådor för att ha till senare tillfälle... Som idag! Gjorde en liten annorlunda LO om när vi tog kort på mätarställningen (vaddå tar inte alla kort på mätarställningen när siffrorna är lika: 66666!?) och tyckte att däcket passade in perfekt! Det tyckte inte Erik... Han blev jättearg när han såg att jag limmat fast hans däck och försökte slita loss det! Sen grät han länge... Usch vilken elak mamma jag är! Får nog gömma den LO:n ordentligt för jag har en känsla av att proceduren kommer upprepas varje gång han ser den... Suck!



Närbild på den stulna dekorationen:


Som sagt, det blir till å låta sonens leksaker vara ifred i fortsättningen....

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har för mig att vi fotade mätrställningen när den visade 3000 mil, så nej ni är inte ett dugg annorlunda! ;-)



Och du... Låt Eriks grejer vara ifred!!

Postat av: Mormor

Underliga barn jag har:-)) Fast barnbarnen är helt normala...

2009-01-04 @ 21:12:27
Postat av: Papsen

Säg till honom att han kan få ett nytt hjul av morfar, han har flera stycken i garaget!

Puss

2009-01-04 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback