Maiden

Denna lo borde jag ju gjort för länge sedan!! Utmanade mig själv genom att bara scrappa i svart å vitt/silver. Tyckte dock att det blev lite för färglöst å slängde in det röda hjärt-gemet som sista touchen!



Döskallen är en grunge-board som jag först målade vit med akrylfärg och sedan gjorde lite "gammal å sliten" med hjälp av en svart stämpeldyna. Silverbandet är faktiskt tyg som jag klippte en remsa av och drog igenom de däringa små vita sakerna...


Bokstäverna är härliga svarta glittriga thickers, jag duttade lite svart stickles på blombladen och så har jag lagt in lite pärlfloss (från Jysk!) under blomman. Totalt 5 olika typer av papper varav en är den svarta-glittriga lite genomskinliga... Fotot skrev jag ut hemma! :-) Under fotot (syns bara på översta bilden) har jag lagt ett litet bling band och till höger har jag limmat fast små bling-pluttar! Vilka fack-termer jag använder mig av, ha ha ha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bloggar du från jobbet eller?



Alma pekade på dig på bilden och sa; Mamma! Vi e nog lite lika ändå...

Postat av: marit

Läcker!!!

Jag postar så att paketet slipper ligga i lådan under semestern!



Ha det så jättetrevligt i värmen nu!



Kram

2009-01-14 @ 18:30:07
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Ulwa

Hej!

Galet snygg LO!

Ha det så bra på Kaarieöarna!

//Ulwa

2009-01-18 @ 18:52:52
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback