Pysselträff med FANTASTISKT resultat!

Jippey, hurra, tjoho!!!!!! Jag är så himla glad!!!

Jag var iväg på en liten scrappingträff hos Fia som driver
Handarbeta.se idag mellan 12-15. Så skojsigt att sitta å snacka lite skit med trevliga tjejer samtidigt som man scrappar! Utöver massa tips å idéer som jag snappade upp så skapade jag även en lo till bröllopsfest-albumet: 

Journalingstämpeln köpte jag hos Fia och även den svarta sticklesen som jag använt runt texterna "dream" och "rock".

Å varför e jag då så glad?? Inte bara för att jag har fått scrappa idag, vilket iof är en anledning så god som någon men... Jag ska få skapa ännu mera! Jag är numera medlem i handarbetas Desig Team!! Såååå himlans skojsigt!! Längtar tills första uppdraget kommer!! Är så taggad!! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Syrran, du kommer göra succé! :-)

Postat av: Papsen

Håller med Maria - GRATTIS !

2009-01-11 @ 18:00:02
Postat av: Papsen

Tänkte föresten, du går ju i din Farmors fotspår. Hon var mycket aktiv i "Handarbetets Vänner" en gång i tiden. Puss

2009-01-11 @ 18:02:08
Postat av: Åsa

Hej!



Hajade till när jag fick se att du kallade din sida för Maiden. Är ju ett band som man inte kan låta bli att tycka om även om jag inte är den typen av fan som gått på en massa konserter, äger alla skivor o s v. I alla fall en av mina favoriter nu på "äldre dar" (he he, när man inte är i 20-årsåldern längre). Gillar verkligen det du scrappar också! Jättefina grejer! Gratulerar till DT:n också!

2009-01-11 @ 19:06:40
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hm, trodde att jag lämnade en kommentar här... Verkar inte fungera. Testar igen. Hur som helst. Gillar dina fina scrapalster (och Iron Maiden) och önskar dig grattis till DT-uppdraget!

2009-01-11 @ 19:10:34
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: Zornitsa

Wow... vilken tuff Lo... visste inte att du sjöng men nu vet jag det. Kan man boka in en inspelning ?



Grattis igen till uppdraget

2009-01-11 @ 20:34:05
URL: http://zornitsa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis, du är så duktig!!

2009-01-11 @ 22:11:34
Postat av: jenny/e.j.m

Det var några dagar sedan jag kikade in och då missar jag ju den roliga nyheten....

Åh vad kul, ett stort GRATTIS Kerstin till ditt DT-uppdrag.



Kram

Jenny

2009-01-12 @ 23:17:47
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback