Underbar semester!

Hemma igen! Vi har haft det såååå himla bra! :-)
Jag har inte hunnit vara någe kreativ ännu, bara packat upp å städat... :-(  Hade faktiskt lite pyssel-abstiens så det var tur att jag hade med mig mina promakers och kunde leka lite grann! Jag hade även med mig ett litet kit och gjorde ett kort till min kära make eftersom det var vår 1-åriga bröllopsdag...

Har faktiskt varit himlans duktig under semestern och tränat 5 av 7 dagar men dessvärre lär vågen visa på plus imorgon hos sköterskan då det slinker ner både det ena och det andra när man e på semester.... Återkommer med rapport. Så länge bjuder jag på en bild för å visa hur bra vi hade det:

Kommentarer
Postat av: Maria

UNDERBART!!!!! :-)

Postat av: Susanne

Ni verkar ha haft det skönt..

Japp hur gör vi nu då för att komma igång, ett förslag e att vi använder mailen eller???

Vill vi att alla ska se våra EVENTUELLA missar...

Vi hörs Susanne

2009-01-25 @ 23:04:56
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback