Samma lika!?

Här är mina senaste dt-alster för Handarbeta:

Same same but different liksom! Den här gången har jag gjort både en LO och ett kort, men använt mig av samma material! Det är ett härligt "rymd"-papper som jag klippt ut små figurer från och som styrt lite över layouten.

Bokstäverna är utstansade Sizzix - Monde de Blonde - och så är det stickles för extra bling-effekt. Basen är ett silvrigt cardstock (Tiara - bling) som passade perfekt till temat.

Swirls och border punch "Scalloped Daisy" som även embossar snyggt samt blå halvpärlor.

Här är den färdiga lo:n. Det är jag å sonen som fick provsitta min kompis nya cab! Visst är det liite stjärnglans över oss!? ;-) 

Samma papper fick här bli ett kort, de utstansade figurerna, swirlsen och så använde jag pearlmaker runt hela cardstocken.
 

Material Cardstock: Bazzill Bling - Crystal blue & Bazill Bling - Tiara Mönstrat: PRIMA - Cosmic Stämpel - INKIDO - Kalender Pearlmaker - Pearl Maker från Waco - Antracit Borderpunch - Border Embossing punch - Scalloped Daisy Alfabet - Sizzix - Monde de Blonde Stickles - Dark Blue & Icicle

Ha en fantastisk vecka!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Coola figurer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback