4 generationer

Den här LO:n började jag jobba med efter en skiss av Yoli men sen blev det något helt annat.... Men den blev ganska bra till slut ändå! :-) Kortet är från Eriks dop i juli 2006 - vilken liten kille han var! Usch så fort tiden går!!

Ett rosa cardstock i bakgrunden som jag sprayat en TH mask på och sedan målat kanterna med grön cracklepaint.


Jag bara äääälskar cracklepaint!! Hjärtana målade jag först rosa med akrylfärg (de var röda från början..) å sedan cracklepaint ovanpå å därefter chalkade jag kanterna!



Detta lilla arrangemang har jag byggt ihop av en metallbricka med text, en blomma, två ihoprullade å chalkade gamla bolkblad, pärlfloss och en charm - läckert va!?


Siffran 4 fick sig en omgång med cracklepanit och chalk åxå. Den rosa fotomattan har jag stansat lite på, samt målat lite akrylfärg på innan jag satte fast bokstäver och rubons. Naturligtvis så har jag gått loss med edgescrapern och chalkat alla mönstrade papper...

Ha en riktigt trevlig midsommar - nu är det dags att fånga de där små grodorna eller nåt! ;-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tiden går,nu är han ju en stor kille som passar butiker från tjuvar!



Kram, Fia

Postat av: Maria

Tjusigt! Jag älskar den bilden!

2009-06-20 @ 20:53:03
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Sophia / Kurrebo

Jättefin Lo vännen!



Hoppas att du haft en riktigt skön midsommar.

Du har något att hämta i min blogg...



KRAM!

2009-06-21 @ 21:58:12
URL: http://kurrebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback