Födelsedagskort till 3-åringarna

Helt otroligt, men min lilla prins fyller år idag! 3 år. Han blev uppvaktad på morgonen med frukost på sängen, saft, kex och en "tårta" iform av en muffin som jag skrivit 3 på med glasyr och så ett ljus i! Å så fick han ett paket såklart! Nya byxor och en tröja som han har på sig på dagis idag! När han kommer hem ikväll så ska han få middag som han valt själv: Lax & potatis! (Förmodligen ett ovanligt val för en treåring men jag har faktiskt frågat flera gånger å han har svarat samma sak varje gång!) Därefter väntar flera paket! Tror det blev 11 stycken totalt! Jag hade nämligen glömt bort vad jag köpt å lagt undan det så när jag skulle slå in paketen igår kväll så visade det sig att jag köpt en hel del...

Ett kort måste han ju såklart åxå få!



Har även gjort ett kort till hans kompis Våra som fyller år på måndag:


Har använt mig av de stämpel-byggena som jag höll på med förra veckan! Och ja... det är väl nu diskussionerna börjar... Ett "typiskt" kill-kort och ett "typiskt" tjej-kort??? Jag som anser mig vara lite rebellisk i denna fråga och inte vill stoppa in Erik i det typiska kill-facket... Men... Jag får nog helt enkelt förklara mig med att jag gjort kort som passar till personligheterna - på mammorna! :-) Jag gillar pirater, döskallar och tuffare saker medan Helena gillar rosa och gull-gull... Eller? :-S

Kommentarer
Postat av: Morfar o Maggan o Charlie

Grattis, Erik, på den stora dagen! Hoppas att du får många fina presenter och att laxen kommer att smaka gott. Vi ses på lördag. Puss så länge ...

2009-03-19 @ 13:56:02
Postat av: Jenny

Stort grattis Erik på 3 års dagen!!

Postat av: Maria

Såååå fina båda två! :-) Grattis grabben!

2009-03-19 @ 20:54:10
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback