Scrapparazzi

Jag å Erik hade en ledig dag igår, fantastiskt skönt! :-)
Vi passade på att hälsa på Zornitsa i hennes butik
Scrapparazzi som har invigning den 7:e mars. Zornitsas dotter Elvira var där å hon å Erik hade jätteskoj ihop! Här ska de äta lunch:


Det är mycket jobb inför invigningen, Zornitsa har massa å göra; både att plocka upp varor och prata med leverantörer:
 

Innan vi gick därifrån fick jag en påse med mig hem... Massa härliga saker som jag ska göra LO:s å kort av till Scrapparazzi, jag har nämligen fått äran att bli Gäst-DT åt dem! Tjoho! :-) :-)
När jag kom hem så lade jag upp allt på min frysbox för å fota, titta å njut:

Målet (mitt mål, inte Zornitsas) är att hinna med minst en LO/kort så att jag kan ha med mig det till premiären på lördag!!
Tack för en trevlig dag Zornitsa, längtar tills på lördag - det kommer bli kanooon!!!


Kommentarer
Postat av: Wildärtan/Emilie

Oooh så fantastiskt roligt att få med så mycket hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback