Vabb förhandling

Sonen är sjuk - igen... (öroninflammation den här gången...)
Vem tycker ni vann i vabb-förhandlingen? Micke ville hemskt gärna gå till jobbet då han hade skojsigheter som väntade, det hade jag åzå... Jag har vabbade de tre senaste gångerna när Erik var sjuk. Men... Micke e alltså på jobbet nu å jag vabbar och för det får jag:

* Ta en timmes promenad direkt när Micke kommer hem från jobbet tis-fre.
* Sovmorgon både lördag och söndag.
* Bli utbjuden på restaurang med tre rätters middag och vin. (När jag e klar med shake dieten så klart!)

Jag tycker allt att jag är en vinnare i denna förhandling, men det bästa är att det tycker Micke att han är åxå så det är ju bra! :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ni måste ha superduper ROLIGT på jobbet. Haha. Hos oss är det tvärtom. Här bråkas det om vem som ska få vara hemma och ta hand om lillan. Våra jobb suger.. ;) Kanske skulle bli polis ändå?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback