3 saker

Jag har blivit utmanad av BellaMio!

Det går ut på att jag ska berätta vad jag har för 3 saker i mitt:

Kylskåp: Mjölk, jordnötssmör (sonen älskar det!) och shaker
Frysen: Kycklingfilé, broccoli och pinnglass (sonen älskar det ännu mer!)
Skafferi: Allbran, krossade tomater, pasta i alla dess former
Handväska: Almanacka, tamponger, blyertspenna
Sminkväska: Pincett, mascara, puder
Badrumshylla: Tops, tandborste, tandkräm (spännande värre...)
Förråd: Presentpapper, mammakläder, saker från mormor
Hjärna : Scrapidéer, "att-göra-listor", drömmar
Jackficka: Nyckelknippa, headset till mobilen, cerat
Kryddskåp: Flingsalt, buljong, thaisås (till pappa!)
Barskåp: De flesta sorter man kan tänka sig, och de flesta oöppnade då jag tycker att det är kul att köpa på diverse resor men sen blir det ståendes!

Jag lägger till 3 saker som jag längtar till:
Scrapträff på Söder om sisådär 4-5 timmar
Tills min XXL tote väska kommer
Handarbetas super-träff i höst! (Då jag dessutom ska få äran att ha en gäst boendes hos mig!!!)

Det var alles - nu ska jag packa inför träffen!

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Duktig flicka! Kul att få veta lite mer om min "värdinna", hahaha



Ha så roligt på träffen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback