Födelsedagskort till mamma

Släpade med mig en liten del av alla mina saker ut till landet å fick ihop ett kort till mamma som vi firade i helgen. Därav endast ett foto på kortet och inte inscannat som annars... Tog heller inget kort på själva kortet som sitter innuti... Men där har jag klistrat fast en hänglar-stämpel som jag färglagt med mina promarkers! Faktum är att i övrigt så är nästan allt material från senaste paketet från Creative Club, det är nog första gången på länge jag använder deras saker men denna gången var det riktigt mycket användbara saker! Jag testade en ny vikning på kort, criss-cross kallas det och blev jätteläckert:

Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj i stugan...ser att även du gillar vikta kort...kan helt snöa in på olika vikningar hihi!! Hoppas att allt är bra med din lilla familj...och du...ang nin viktnedgång. Heja på!!! Varje gram räknas!!! Heja heja heja på.

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback