Morsdag

Det har blivit mycke kort på sistone! :-) Det är födelsedagskort, tack-kort å nu morsdagskort! Dessa kort är gjorda i lite vintage stil efter inspiration från min scrap-väninna Susanne som gör massa fina kort i den stilen!

Till min mamma. Rosa! (Jag håller på att öva inför min stundande utmaning på Handarbeta...)


Till svärmor. Här blev det blått men det var för att jag tyckte det passade bäst till själva fotot!

Nu hoppas jag bara på att min son har fixat ngt till mig! (Med hjälp av sin pappa kanske...?)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack så jättemycket! Det är ännu finare i verkligheten.

2009-05-31 @ 12:22:38
Postat av: zornitsa

Älskar vintage...!! Snyggt! Det verkar inte som att du behöva öva på rosa... du är redan superbra på rosa :)Kram !

Postat av: Maria

Jättefina. Jag längtar lite till min födelsedag... :-)

2009-06-01 @ 10:24:53
Postat av: BellaMio

Så alldeles ljuvliga kort du gjort!!! Hoppas de blev glada!



Och faktiskt lyckades ju sonen (eller maken?) med att göra dig glad oxå ju :)



Kram på dig!

2009-06-02 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback