Back in black!

Back in Black är hårdrocksgruppen AC/DC:s sjunde studioalbum, utgivet den 25 juli 1980. Albumet spelades in efter att förre sångaren Bon Scott avlidit tidigare samma år av alkohol-relaterade orsaker. Brian Johnson ersatte Scott. Albumet räknas som ett av hårdrockens bästa med låtar som "You Shook Me All Night Long", "Back in Black" och "Rock & Roll Ain't Noise Pollution". Det blev etta på albumlistan i Storbritannien och fyra i USA. Back in Black har sålts i 42 000 000 exemplar och är världens näst mest sålda album i genom tiderna efter Michael Jackson's Thriller. Så nu vet ni det! :-) Och utöver att det är titeln på ett AC/DC album så passar det till mina naglar åxå!

Jag har velat testa svarta naglar länge å nu äntligen! And I löööööve them!! :-) Såå jag!! Sofie trodde nog inte själv riktigt på att guldbandet skulle bli så bra men attans vad fel hon hade! Detta är inte sista gången jag har svarta naglar kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det va vågat och super läckert med svarta naglar. Förstår om det inte var sista gången detta gjordes..

kram Susanne

Postat av: Maria

Häfftiga!!! Är banden handmålade?

2009-11-18 @ 07:10:17
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ujujuj! Fast, inte så farligt som jag trodde:-)) Ganska häftigt faktiskt, snyggt med banden oxå.

2009-11-18 @ 09:03:50
Postat av: Papsen

Vrålhäftiga ..... Puss

2009-11-18 @ 09:49:55
Postat av: Camilla Millas

Ja dom är sååååå snygga naglarna!



Kram kram.

2009-11-18 @ 19:10:10
URL: http://millaas.blogspot.com
Postat av: Camilla Millas

Ja dom är sååååå snygga naglarna!



Kram kram.

2009-11-18 @ 19:10:29
URL: http://millaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback