Julkort till salu

Jag gjorde fyra stycken julkort för att en butik eventuellt ville sälja dem. Men... de tyckte tydligen att det var för dyrt med 50:- styck så då sa jag tack men nej tack. För mig tar det ca två timmar per kort så att ta ett pris under 50 tycker jag blir löjligt. Är någon intresserad av att köpa så är det bara att skriva en kommentar så tar jag kontakt. 50:- alltså, som hittat! ;-)

Jag kör på med att göra två i samma stil när jag gör kort, så här kommer först två röd-gröna:
1.


2.


Insidorna av kort 1 & 2 har en embossad tomte på.


Sen blev det två lite mer gammeldagsa kort i bruna toner:
3.


4.


Insidorna fick samma tomte men brun embossing istället för röd.


Alla baksidor har mitt nya egengjorda sigill - blev himlans bra tycker jag:


Jag uppdaterar här om något kort skulle bli sålt!
Kram så länge!

Kort nr 1, 2 & 3 är sålda! :-)
4:e e åzå sålt!! ;-)
Tack å bock!


Kommentarer
Postat av: Ylwa

Snygga scrappade kort tjejen!!

kram

Ylwa

Postat av: Susanne

Hello igen....

Super fina kort, håller med sälj dom inte för under 50:- ....

Så for det rullar in lite pengar bär det av till Ekerö. Tänkte försöka mig på en lördags pyssel..

Kram Susanne

2009-11-21 @ 22:09:16
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/
Postat av: Mia

Guuuu vilka fina julkort....fasen va duktig du är.

2009-11-24 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback