Kort till far å en stolt mamma

I söndags var det ju farsdag och jag hade gjort ett kort till min pappa, ett till min styvpappa och så hade Erik gjort ett till sin pappa! Å det är det som Erik har gjort till sin pappa som jag är mest stolt över! Vilken talang han har!! :-)

Han har valt å gjort allt själv! Det skulle vara ett orange cardstock som stomme och sen det färgglada rutade pappret som han klippte till med vanlig å mönstrad sax. Klister för fullt - ja på båda sidorna, men det torkade ju... Sen kom det fantastiska - alla diecuts! Han plockade ur mina lådor och valde vilka han skulle ha, sen klistrade han å placerade dem - med tanke!!! Det gör en grafisk person som mig fantastiskt glad! (Eller vad säger du Ylwa? Hi hi)

Sen till insidan:

Han har faktiskt skrivit "till pappa" och Erik helt själv! Till pappa står det på vänster sida, om man vrider lite grann på kortet å inte e så noga med ordningen på alla p å a.... Till höger är det ett E i blått där uppe, sen är det ett stort E som han gjort i nederkant - det med massa streck! Tänk så logiskt egentligen - ett stort E har massa streck såklart! :-) Som sagt, en mäkta stolt mamma - han är faktiskt bara 3½ år!!!

Å så kortet till min pappa:

Ingenting i jämförelse med min sons, men jag har iaf sytt lite runt det blå cardstocket... Å sen e det en embossad döskalle och lite blommor å band å halvpärlor!
Insidan skojsade jag till såhär:


Alles för idag, nästa gång ska jag visa en Lo till i "Ylwa-stil" som jag just gjort klar....
Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Papsen

Fantastiskt fina kort, jag har lagt mitt i bankfacket bland alla andra fina kort jag fått. Puss

2009-11-11 @ 09:15:22
Postat av: Diana

Båda korten var jätte fina, men din son är helt otrolig! Vad ska det bli av honom... en ny Tim H? :)

Postat av: Malin/majamelon

Sååå häftigt kort han har gjort! =D Och duktig att skriva!!

Ditt kort är ju oxå snyggt!! :P



Kram!

2009-11-11 @ 13:05:19
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Maria

Han har verkligen talang! :_)

2009-11-11 @ 16:44:58
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Sophia / kurrebo

Jättefina kort! Båda två....

Men jag förstår att du är stolt över Erik. Man ser verkligen hur han jobbat med sitt kort.



Inte konstigt kanske...när han har en sån duktig och pysslig mamma! = )



KRAM!

2009-11-12 @ 10:20:07
URL: http://kurrebo.blogspot.com
Postat av: Kusin Kajsabajsa:)

Kerstiiiin!!!

Inne på både din och marias blogg och kikar lite..saknar er allt måste jag erkänna:) Vilken talang lillkillen har, ojojojjoj! Sådan moder, sådan son, eller vad säger man;) Ge han en bautakyss på kinden från mig och hälsa micke. Puss på dig

2009-11-21 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback