Pågående pyssel

Jodå, jag försöker pyssla lite grann... Har mest shoppat den här veckan dock! Fyra beställningar och en tur till Handarbeta... Uj uj vad plånboken gråter nu!! Tre av beställningarna har landat i lådan så jag har massa nya stämplar som jag leker med - stämplar för fullt å färglägger med promarkers. Tycker själv att det börjar ge resultat nu! :-) Öva, öva, öva...

Visst är de tre nedersta stämplarna häftiga!! Har länge velat ha Tim Holtz stämpeln i mitten - å nu har jag den!! :-) De tre nedersta motiven kommer jag förmodligen inte att färglägga, de gör sig nog bäst i svartvitt eller kanske embossade... Filuren med paketet har jag haft ganska länge, å likaså hänglar&stänglar stämplarna - har bara inte använt dem så mycket... Men nu färglägger jag som sagt för fullt! Sen ska jag "bara" göra kort av dem åxå!

Jag har några kort som e färdiga åxå men mottagarna har inte fått dem ännu så jag får vänta lite med att visa dem här...

Imorgon kommer min kära dt-kollega Anna hit med sin son för lite lek å pyssel! Ska bli så skojsigt!! Hoppas på att få lite kort å lo:s gjorda men med två 3½-åringar kan ju vad som helst hända.... Hi hi.

Till sist men inte minst: Kom igen super-Bengt!! Saknar dig!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Färglägga kanske till och med jag skulle klara av... ;-)



Bengt är på G, jag känner det på mig! :-)

Postat av: Malin

Supersnyggt färglagt!!! Och snygga alster =D perkar neråt



Ha en härlig söndag!!!



Kram!

2009-11-08 @ 10:48:31
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: M@gs

Härligt,jag älskar att färglägga stämplar...

Kram

2009-11-08 @ 19:21:47
URL: http://maggelimaggs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback