Tummen upp

Å vad det är roligt att bara ösa på när man skapar! Här har jag mixat å matchat hejvilt å hittat massa roliga dekorationer att slänga på:


En blandning av totalt fem olika sorters bokstäver - ordet "tummen" är thickers" i vinyl å ordet "upp" är glittriga chipboard.


Fotografierna har jag satt på cardstock och runt är det blommor, filt, knappar å brads. Den runda metalldekorationen i högra hörnet köpte jag på en loppis i helgen som var. Det var någe slags spänne på ett rep men jag klippte isär det å vips hade jag en tuff å annorlunda dekoration:




Jag älskar verkligen bokstavsstickersena från
Websterspage! Huur många som helst på ett ark å i två olika storlekar samt fyra olika färger! Lite dymotext passar alltid in å biljetten har jag skrivit ut från Misscutiepie - tack! Jag stack ner två löv-pins genom det gröna å röda sidenbandet som jag häftat fast längs med undre kanterna på fotot! Det lill hjärtat är i foam - en liten gullig detalj som jag ville ha med för att tala om att jag älskar min man!! :-)


Kommentarer
Postat av: BellaMio

Så härligt!!! Massa massa att titta på och inspireras av. NAJS!!



Kram Kram

Postat av: Sara C

Du är så otroligt kreativ, vilken härlig fantasi du har!!!

Kramkram

2009-11-13 @ 08:43:46
URL: http://trollmor.chorells.se
Postat av: Maria

Är det bara jag som tycker den är "julig"..? Fast fin så klart!

2009-11-13 @ 18:06:47
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Diana

Fina grejer! I år blir det julkort till försäljning och kanske till de närmst sörjande. ;) Förra året gjorde jag till alla vi skickar julkort till, men jag kan ju berätta att det inte var sådär jätte skoj att göra en 30 kort... Vet inte hur många kort det blir till försäljning, får se hur många jag hinner med. haha Har väl en 6 kort än så länge och två tändsticksaskar. Hoppas att jag hinner med något fler.

2009-11-14 @ 10:41:50
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Camilla Millas

Wow vilken skön LO. Härliga färger o detaljer... Riktigt snygg!



Kram kram

2009-11-16 @ 08:19:57
URL: http://millaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback