En svår svår svåååår skiss!!

På enköpingsträffen var det en utmaning som innebar att man skulle göra en lo efter en skiss som var attans svår! Dessvärre har jag den inte kvar då vi fick ut dem i pappersform, men det var fler än jag som ojjade sig! Den var himlans styrd, där det stod rivna kanter var man tvungen att ha rivna kanter, det skulle vara dold journaling, där det stod stämplat skulle det vara stämplat osv. Jag kämpade lääänge med denna, men eftersom jag hade gett mig attans på att vara med i alla tävlingar så var det bara till att kämpa, så till slut blev jag klar. E inte särsklit nöjd mer resultatet, men det blev ju en lo iaf.... Och kortet på Erik är ju fantastiskt fint!! :-)









Kommentarer
Postat av: Yoli Design

woooooooooooooow så fin!! Inte nöjd??? va??? jag tycker att den är en av de snyggaste jag sett dig ha gjort... Tänk så olika vi är... Men den kanske är lite för romantisk för din smak!! hihihihi :P



Sååå snygga detaljer och jag älskar fjärilarna som är på också!! Supernajs!!



Kraaaaaaaaaaaaam

Postat av: Maria

Underbar bild på Erik!!!

2009-10-15 @ 19:35:49
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback