Jag vann!!

Tjoho! Attans vad skojsigt! I mixens tävling så är vinnarna nu dragna å jag var en av dem! Mitt bidrag var detta. Så himlans roligt å nu får jag ett litet presentkort att handla för! Jippey!!

Jag hoppas på lika stor tur denna gången då jag har gjort ett bidrag till Scrapparazzis skisstävling. Man skulle skapa i orange och så var man tvungen att ha med bling, spets och minst 3 blommor - å så skulle man ju använda sig av skissen! Så här blev mitt bidrag:

Det orange är ju lätt att se, å likadant blommorna å spetsen! Blinget är dels i form av glitterbokstäver å sedan är det faktiskt svarta rhinestones runt det vänstra fotot och i mitten av blommorna uppe till höger! Men coolast tycker jag nog crossen längst ner till höger är som är en cuttlekids-die! :-)

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Maria

En får gratulera!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback