Koll på tävlingar...

Nää det har jag visst inte... Jag gjorde ett bidrag till en tävling men insåg sen att jag inte läst alla förutsättningar... Det var en skiss att följa - och... temat var höst!! Jag som såg mitt tillfälle att scrappa denna underbara bild på min systerdotter Alma. Å hur jag än vrider å vänder på det så kan jag inte få det till höst... Fotot är dessutom taget på midsommardagen i år så... Nää, höst är det ju inte! Suck, det känns som jag gjort detta misstag förut.. jo, ja jag vet att jag gjort det... Men layouten blev ju fin ändå, tycker att jag lyckades plocka upp det rosa i Almas kläder och det gröna från trädet bakom riktigt bra! Nu får jag använda samma skiss till ett annat foto - ett höstigt sådant!! :-s

Visst är det en härlig bild på Alma!?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Helt underbar bild på en underbar unge!

2009-10-20 @ 11:32:50
Postat av: Maria

Underbar bild!!!

2009-10-20 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback