Massa kort

Här kommer en liten kortkavalkad:

Ett beställningskort till en kollega som skulle ge det till sin syster som fyllde 40.


Hon gillar motorcyklar å tro det eller ej men jag hade ingenting med motorcyklar! Inga papper, inga stämplar, inga dekorationer.... Men som tur var så hittade jag dessa coola motorcykel-charms hos Mians så dem köpte jag:


Jag embossade på oh-papper, blev knögligt å lite häftigt, sen satte jag oh-pappret på wellpapp som jag målat med cracklepaint:


Nästa kort var till min svåger när han fyllde år:


Å det här kortet fick min duktiga kollega som sprang Lidingöloppet:


Å så var det mamma som fick ett namnsdagskort när det var Sigrid för ett tag sen:






Lite svårt att se kanske men det är en annorlunda vikning liksom.... 
Hittade den i
Allt om scraps söndagsbilaga, en vikning som Maria Ammar gjorde! Jättefin men ganska pillig!

Nu när jag tittar på alla fyra korten så här på en gång så kan jag väl se vad min kära man menar med att han sett det förut... Det är väl egentligen bara det sista kortet som skiljer sig från mängden lite... De tre översta är ju faktiskt ganska lika, en blomma till vänster, ett band rakt över, en swirl eller så, å lite bling... Ha ha ha. Ja ja, det är ju olika färger å så iaf... ;-)

Det var alles för denna gången! Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

KÄnner att jag åxå måste ha en dag snart, så att jag får så fina kort... Kanske ska lägga till några namn i alla fall!! ;-)

Postat av: Lotta

Jättefina kort... du är så duktig. Och det gör väl inget att det finns likheter... dom ska ju inte till samma mottagare. :)

2009-10-03 @ 18:54:41
URL: http://livetmedlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback