Skissutmaning på Scrappiz

För en gångs skull är jag ute i tid! Detta är ett bidrag till oktoberskissen på Scrappiz.


Fotot är från förra helgen, jag framkallade det i sepia för jag tycker det blir sååå snyggt! :-) Jag har stämplat med mina nya stämplar från 7gypsies runt fotots ena sida.


Erik valde rubriken själv å då blev det just Erik... Bokstäverna är rubons och ramen är i skinn med skruvbrads i!


Fjärlien satt på en flaska champagne vi fick av Marie på vår bröllopsfest. En scrappare sparar på allt som kan vara bra att ha... Ha ha ha.


Blommor å dekorationer i mängder. Det är tygblommor, metallblommor, floss, knappar, plastdekorationer, biljett, kedja å så har jag gått loss med min Tim Holtz hammar epå den stora braden! :-)

Nu ska jag ge mig på Svenskscrapbookings oktoberskiss åzå å se om jag klarar av den!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken snyggo!!

Postat av: Yvonne

Hej!

Tack söta du för det fina du skrev i min blogg. Är såå himla roligt att få besök och kommentar av såna proffs som du.

Du gör såå himla fina saker.

Tack igen och ha en bra vecka

Kramar//Y

2009-10-04 @ 20:26:38
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Zornitsa

Håller med att den framkallningen är jättesnygg. Jag är trött idag :( Kram!!

2009-10-05 @ 00:25:51
URL: http://zornitsa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojoj vilken fin Lo! Jag hade oxå tänkt att vara med i scrappiztävlingen men nu vettefasen. Jag får alltid lite prestationsångest när jag ser hur snygga bidrag som kommer in =)



Kram!

2009-10-05 @ 08:59:09
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Scrapproffs!!!

2009-10-05 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback